Examensfest och förkylning

Hej!
Examensfesten var riktigt lyckad. Kom dit vid ett och kollade på ceremonin sen var det fika. Efter det var det mingel innan middagen. Riktigt god mat måste jag säga! Och till sist var det pukebar. Regnet öste ner, jag sprang runt barfota för mina klackar var hemska och alla var allmänt lyckliga! Jag och Coffe fick sovplats hos Nikolina och Victor så stannade i Nybro över natten. Vi hjälptes åt ett gäng att få undan all skit dagen efter innan det var dags att ta bussen hem och dö. Jag har dessutom dragit på mig en rejäl förkylning lagom tills jag ska plugga nu... yey!
Så idag mår jag skit men tvingar mig själv att läsa kurslitteraturen och alla anteckningar ändå. Tycker smått synd om mig själv men ikväll får jag dra hem till Coffe och kolla på film så lika bra att jag bara tutar och kör.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0