Bedövad

Pluggandet fortsätter. Börjar få in lite i huvudet nu märker jag, det gäller bara att få in resten också. Förkylningen sitter i men har bedövat den rejält med värktabletter och te. Just nu är jag mitt uppe i att svara på frågar jag själv gjort utifrån mina anteckningar. Det är nästan jobbigast att göra frågorna, haha! Hursomhelst blir det nog en lång natt för mig. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte våga lägga ifrån mig anteckningarna... tänk om jag missar något!? Men men, nu är det sista rycket sen får jag njuta lite av min sista tid (innan sommaren) här i Kalmar. Inte många människor kvar här nu. Hela kvarteret verkar dött. Det är knappt en enda kvar i huset så det är tyst som satan. Rätt skönt om jag ska vara ärlig.
Nej, nu har jag tagit min lilla rast och ska återgå till helvetet. He..he!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0