Bara vara

Hej!
Kom nyligen hem från Coffe. Jag kan meddela att maten var riktigt god och jag åt mig så mätt att jag trodde jag skulle spricka, haha! Vi kollade på film och bara var, helt underbart att få ta det lugnt. Fick i mig lite chips på kvällen också så redan vid elva började jag somna till James Bond. Så jag har minst sagt fått en del sömn inatt!
Idag ska jag ta disken och städa det sista. Sen ska jag se över min packning så jag inte glömmer något. Efter allt är klart i stort sett är det bara att träffa Coffe igen. Det är helt sjukt att jag åker hem imorgon! Mamma har tydligen laddat upp med massa mat åt mig så jag har något att gotta mig med när jag sitter där ensam, haha...
Nu ska jag få i mig lite lunch, sen är det bara att dra igång!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0