Så var det klippt

Hej!
Det är söndag och jag har roat mig med att åka till Angelica och klippt mig. Hon fick kapa en decimeter mer eller mindre för mitt hår var så pass slitet! Så kort blev det (för att vara jag) men jag är supernöjd! Föräldrarna är på allsång så jag roar mig med att helt enkelt ta det lugnt i soffan. Det känns som att jag har en förkylning på g. Vill verkligen inte bli sjuk nu! Nästa vecka drar vi ju till Kalmar och jag vill verkligen inte vara sjuk då... Det ska bli helt underbart att vara tillbaka igen, även om jag inte stannar så länge. Ska följa med föräldrarna över till Öland en sväng också. Vi ska campa på Böda är det tänkt så nu hoppas jag på fint väder! Måste få lite färg i alla fall innan skolan börjar igen, haha.
Nu ska jag mysa ner mig med en kopp kaffe och kolla på The Mentalist i väntan på att mina kära föräldrar ska komma hem.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0