Kalmar ♥

Hej!
Ligger just nu i min säng i lägenheten i Kalmar. Helt underbart att vara tillbaka, även om det bara är för stunden!
Senaste dagarna har varit ljuvliga. Vi körde ner i torsdags och anlände här vid sju-åtta på kvällen. Då mötte vi upp Coffe och drog ut och käkade och tog en öl. Det har varit strålande sol hela tiden så mår som en prinsessa! Igår lekte jag turist med föräldrarna. Vi gick på guidad tur runt slottet (har enbart gått runt utanför tidigare) och dessutom tog vi en båttur runt Kvarnholmen. Mycket mysigt, lärde mig ett och annat nytt om Kalmar! Till kvällen satte vi oss på Krögers uteservering och åt mat och drack massa gott. Efter det mötte jag upp Coffe och hans vänner för att gå på bio. Vi såg The Dark Knight Rises, riktigt bra film så den rekommenderar jag att faktiskt se på bio. Brukar inte bry mig så mycket om man ser en film på bio eller hemma i soffan men denna förtjänar att ses i en riktigt biosalong! Dramatisk som satan, gick därifrån och var helt hög på filmen haha.
Idag har vi tagit det lugnt. Jag och föräldrarna köpte med oss sallad och gick ut till Stensö och åt lunch. De åkte över till Öland för inte så länge sen. Jag ska ta bussen över dit imorgon för ikväll är det fest som gäller! Ska fira Achie som fyllt år så det blir bowling och fest! Innan det ska jag hinna med en middag hemma hos Coffe. Blir nog en härlig kväll det här med!
Nu borde jag nog börja fixa mig, ska vara hos honom om 35 minuter...hehe! Somnade på sängen när föräldrarna åkt. Är helt slut men än ska det nog gå att få fram lite energi!
Ha en fin lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0