En lördagkväll i juli

Hallå hallå!
Ligger i soffan och är helt död. Jobbade igår och jobbade idag så är helt slut! Dock var det sista gången för denna sommar så känns ändå skönt att få in lite timmar. Kom hem tidigare idag så jag somnade på soffan och vaknade för ett tag sen. Ikväll blir det middag med hela familjen! Vi ska grilla så jag hoppas de kör igång med det snart för min mage vrålar just nu!
Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Får se hur mycket Angelica tar av för det är väldigt slitet. Kanske kommer hem korthårig, haha! Vore rätt kul med en förändring ändå... Blir ju alltid sugen på att klippa kort när det till sist vuxit ut en bit så får se!
Nästa helg vid den här tiden är jag i älskade Kalmar! Föräldrarna ska semestra på Öland så jag hakar på. Har saknat den staden enormt mycket den här sommaren!
Nu ska jag få i mig lite kaffe så jag vaknar.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0