Vart tog energin vägen?

Hallå!
Var upp åtta imorse för att åka till skolan vid nio. Hade handledning som gick himla bra sen var det hem som gällde med ett stopp på donken. Hamnade helt plötsligt i stan där jag fick med mig en mysig stickad tröja, en t-shirt, bodylotion och bomullstops. Så kan det gå! Kom till slut hem och var trött som ett as. Dum som jag är tänkte jag att jag bara skulle sova en timme innan jag började greja här hemma. Slutade med att jag sov i två timmar och fortfarande är trött som ett as. Skit också!
Jag vill ha vår nu så jag blir lite pigg! Är less på all snö överallt och vill bara ha värme. Allt känns så himla mycket lättare då.
Ska nog fixa massa kaffe som jag sedan ska hälla i mig utan stopp. Måste hitta energin på något sätt nu!
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0