Studiebesök

Hej!
Lyckades få en plats i bilen till Pukeberg till ett så hakade på den gruppen, anade att det inte skulle dyka upp någon till andra passet eftersom de flesta åkt hem eller också hängde med gruppen vid ett. Studiebesöket varade inte mer än en halvtimme men det var riktigt bra att få veta att det fanns där. Det var ju på Design arkivet. De hade sjukt många skisser och verk från olika designers runt om i Sverige. Jag förstår inte riktigt varför vi inte fått veta detta redan från början. Det är ju grymt bra att gå dit om man behöver inspiration.
Var hemma igen vid två, tre och lyckades somna. Erika skulle komma hit också så fick skynda mig att försöka få undan lite här hemma. Så min kväll har spenderats med att snacka med henne om allt och inget. Fick dessutom låna hennes förråd att ställa undan grejer i. Underbart att äntligen få bort det! Kändes genast mycket bättre här hemma.
Nu ska jag slå på en film och försöka sova. Blir en nattmacka också eftersom jag åt lunch så himla sent och inte orkat laga middag, haha! Så kan det gå om man är lat...
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0