Spelkväll

Hej!
Kom precis hem från Tilde. Har spelat TP med henne och Coffe hela kvällen. Jag var lätt bäst men hade sån jäkla otur bara! Tilde vann, jag kom tvåa och Coffe förlorade. Helt sjuka frågor, höll på att bli tokig ju... Men kul var det!
Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska se för film. Är trött som ett as men vet att jag inte kommer somna på ett tag. Imorgon är det grupparbete hemma hos Sandra som gäller. Som tur är blir det mat också så lite mysigt blir det allt!
På onsdag är det handledning mellan 9 och 12, har ingen aning när min grupp har fått tid men det visar sig. Sen är vi lediga resten av veckan. Ska försöka få ordning här hemma. Bära upp grejer till förrådet till exempel. Får nästan be Coffe eller Erika hjälpa mig för jag vågar verkligen inte bära upp tvn alldeles själv...
Jo, just det! Gjorde mitt första riktiga grafiska jobb idag, haha! Mamma och hennes jobbarkompisar behövde hjälp med att fixa ett infoblad. Tjänade 150 spänn på det, GÖTT!
Var ju även in till stan och köpte nya skor. Blev två par faktiskt. Ett par vanliga kängor och ett par kilklackar jag har suktat efter sen i julas. SÅ snygga båda två. Allt gick på 900 kronor ungefär vilket jag tycker är lätt värt för ett par bra skor. Ska spraya dem också så de håller sig fina. Men det får bli imorgon. Just nu orkar jag knappt skriva, haha!
Nu ska jag slå på en film, släcka ner här hemma och bara mysa.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0