Sova ut

Hej!
Gud vad skönt det var att få sova ut idag! Helt galet.
Hängde med Tilde och Coffe igår, det är alltid lika knasigt när man är med dem! Vi kollade på  film. Jag fick se Friday the 13th för första gången. Så klart så tjockade vi i oss en massa läsk och chips. Jag och Coffe kom inte därifrån förrän halv två någonting. Sen var det bara hem och sova, var helt slut! Jag somnade med datorn i sängen...
Idag är det fest som gäller, togaparty för att vara exakt. Ska försöka hitta ett bra lakan att ha på mig, haha! Några vänner från puben har ordnat det. Dels är det en som fyller år och dels en som ska flytta. Blir nog kul! Vet inte hur många vi blir men annars går det alltid att vi drar vidare allihopa.
Nu ska jag laga brunch. Blir rostade mackor, ägg, bacon och kaffe. SÅ gott! Lika bra att mysa till det när det är lördag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0