Sista kvällen

Hallå!
Ska alldeles strax sova. Det kommer bli en lååång resa hem imorgon...
Middagen var jättemysig! Vi avslutade kvällen med att kolla på Morden i Midsomer. Kommer sakna att kunna bara hänga med familjen på det viset när jag åker tillbaka.
Det är verkligen en konstig känsla att åka tillbaka efter tre veckor här! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta känns det som. Jag vill ju hem till Kalmar som jag saknat såå mycket men samtidigt är det alltid lika tungt att lämna föräldrarna framförallt! Förhoppningsvis känns det lättare när jag väl når Kalmar. Det brukar bli så att när man väl kommer fram och börjar känna igen sig så är man himla glad ändå, haha!
Nu ska jag sova. Bussen går tio över tre från Uppsala imorgon och jag ska hinna packa och duscha och allt.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0