R.I.P älskade converse

Hej!
Jag kom hem för inte allt för längesen. Vi hade workshop hela dagen så nu är jag helt slut i huvudet. Ska springa ner på stan och köpa nya skor eftersom alla mina skor är skit ärligt talat. Mina älskade converse har gjort sitt och stövlarna håller på att ramla sönder så känner att det nog är bäst att införskaffa nya, även om jag hellre hade lagt de pengarna på annat. Men men!
Ikväll är det jag som diskar och städar igen här hemma. Lyckas ju alltid med att få till ett riktigt kaos här hemma efter varje helg.. Har inte tid att vara ordningsam under helgen.
Nu ska jag ta ut lite kyckling som ska tinas. Ikväll blir det tortilla med kyckling och curryröra. Dör lite av hunger!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0