Packar

Hejsan hej!
Idag är det dags för mig att åka tillbaka till mitt kära Kalmar. Jag har i stort sett packat allt, väntar bara på att min plattång ska svalna sen är jag klar... Det kommer bli drygt att sitta på en buss mellan tre och elva men samtidigt är jag så slut att jag kommer sova halva vägen.
Jag har vänt på dygnet totalt så kommer ta emot att ta bussen 8.05 imorgon... Nu ska jag kolla att jag har allt. Om en timme måste jag vara i Tierp och ta tåget mot Uppsala. Blir tvungen att byta buss dessutom i Stockholm vilket är lite jobbigt med tanke på all packning jag har. Det svåraste är ju skrivaren! När jag åkte ner så hade jag ju en liten väska, datorn och en kasse med julklappar med mig. Nu har jag en enorm resväska, datorn OCH en skrivare... Jag kommer dö, haha!
Ha det gött, slänger kanske in ett inlägg på bussen om internet funkar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0