När en svordom behövs

Hej!
Ända sen jag kom tillbaka till Kalmar har varje fredag varit som en befrielse. Det har varit mycket nu på slutet och det börjar kännas i bådde kropp och sinne. Workbooken till designhistorian lämnades in idag. Helt jävla underbart! Ledsen att jag svär men det är verkligen så underbart att det krävs en svordom.
Jag och några tjejer ifrån klassen bestämde oss för att fira så ikväll ska vi ut och äta! Vi har väl inte riktigt bestämt vart det blir men det finns en del ställen att välja på så något bra hittar vi nog. Får se om vi sätter oss någonstans efteråt och pratar. Det beror verkligen på hur mycket energi alla har. Med tanke på stressen den här veckan är många av oss rätt döda. Men som sagt så visar det sig då!
Nu ska jag skriva en inköpslista, handla, diska och duscha innan jag möter upp brudarna.
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0