Muffin och Buzz

Hej!
Kom hem från Ellinor nyligen. De var så trevliga att jag faktiskt fick skjuts hem. Gött!
Vi har roat oss med att peta lite på grupparbetet och bakat otroligt underliga muffins. Jag har insett att börjar bli som min pappa när det gäller godis, allt är jättesött enligt mig. Dessa var helt galet söta! Men det blev bra, trots lite misstag här och där haha! Spelade Buzz innan jag drog hem så nu har jag testat det också. Förlorade dock men men.
Klockan är redan halv nio och jag ska snart fixa mat. Så det är väl det som återstår för min del. Laga mat, äta och mysa ner sig med en film i sängen som vanligt. Imorgon har jag inga planer överhuvudtaget. Ska plocka undan här hemma. Jag är väl medveten om att jag skriver så jämt men ni anar inte hur jag kan ställa till det på så kort tid och på så liten yta...
Men nu: maaaat!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0