Min älskade familj ♥

Hej!
Gårdagen var riktigt grym! Vi hamnade på Harry's där vi käkade och tanken var att vi skulle bowla men på grund av tidsbrist sköt vi upp det till en annan gång. Maten var jättegod och efter maten beställde vi in drinkar som vi satt och smuttade på. Vi var allmänt tjejiga och fnittrade och hade oss. Skönt att få vara så ibland med, haha! Jag och Tilde var de två som blev kvar sist eftersom hälften av oss skulle hem till sina respektive män. Vi satt mest och snackade en stund innan vi också drog hem. Det är ju en dag idag också så!
Idag blir det nog mer drag eftersom Erikas pojkvän är här och hälsar på så vi ska ut med dem hela gänget är det tänkt. Det blir nog kul fast känner att jag mest vill dansa och ha kul ikväll mera än att supa mig hejdlöst full...
Min älskade mor har lagt upp massa gamla bilder på facebook från min barndom. Hur underbart är det inte att sitta och titta på de bilderna då!? Jag måste säga att jag är otroligt tacksam att jag har haft en sån fin barndom och så fina föräldrar. Kan inte ha bättre föräldrar! Jag har ett humör som hette duga så jag är glad att de stått ut med mig under åren, haha. De har verkligen gjort allt för att jag ska haft den bästa uppväxten man kan tänka sig och ärligt talat tycker jag att de gjort ett bra jobb med mig. Jag känner att min familj är otroligt viktig för mig. Kan inte tänka mig att inte ha kontakt med dem. Jag ringer ju hem väldigt ofta, mest bara för att prata. Det är skönt att jag faktiskt kan ringa och prata om vad som helst. det betyder så mycket att jag är så pass nära med hela min familj.
Det var det som var jobbigast med att flytta till Kalmar. Att inte kunna sätta sig ned vid middagsbordet på fredagkvällen och bara prata i flera timmar med min fina familj. Jag försöker ju åka hem när jag kan men ibland kan det vara svårt att hitta tid.
Detta blev ett långt inlägg men jag vet att mina föräldrar läser min blogg så vill bara säga att jag älskar er hur mycket som helst och att jag är oändligt tacksam att jag har er! ♥
Nu ska jag börja leta kläder till kvällen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0