Match och matlagning

Hej hej hej!
Kom nyss tillbaka från matchen. Måste erkänna att jag från början hade noll intresse för vad som hände på plan men ju mer tiden gick desto mer började man komma in i det. Jag stöttade Tilde och hennes vänner så hejade på bortalaget. Svek Kalmar men ibland kan det vara så! De vann i alla fall så kändes ju bra när det bara varit jag och Tilde på hela läktaren som hejat på dem. In your face!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig iväg till Coffe. Vi ska laga mat hur nu det ska sluta. Får se vad som ska lagas. Jag känner mig inte direkt kreativ men tillsammans borde vi ju komma på något gott!
Jag nämnde ju att jag och Tilde busat lite igår. Vi var lite spontana och bestämde oss för att färga håret. Så nu är man rödtott! Har ju pratat om att färga håret i en evighet nu så nu är det ju ÄNTLIGEN gjort. Blev lite kopparaktig röd färg. Ljuset på bilderna kanske inte gör håret rättvist men ni fattar grejen åtminstone.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gosh så snyggt!!

2012-01-28 @ 20:15:10
URL: http://thrillonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0