Lördagsunderhållning

Hej!
Mitt problem på vad jag ska göra idag löste sig väldigt fort. Tilde ringde och bad mig följa med som sällskap till en innebandymatch som är klockan fyra. Snäll som man är ställer man ju upp. (Vi kan ju ignorera det faktum att jag inte heller har något liv för tillfället...)
Jag ska snart fixa mat så jag orkar med denna lördag. Nykter helg är svårare än man tror för man blir så jäkla rastlös! Man vet inte vad man ska hitta på eller ta vägen. Har man dessutom inte råd med att bowla, gå på bio eller ut och käka så finns det inte mycket alternativ här i Kalmar. Standard är att man drar hem till någon och kollar på film. Men det är rätt uttjatat det med! Oj, vilka problem man har, haha!
Nu ska jag fixa mat till min stackars mage. Ha en fin lördag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0