Living the dream

Hallå hallå!
Sitter och trycker i mig överkokt pasta och burk köttfärssås. Living the dream!
Vi satt på biblioteket i fyra timmar. Jag kan säga att jag skrev tills fingrarna glödde! Har kommit en bra bit på väg vilket känns helt otroligt bra. Åker nog in till skolan imorgon för att göra klart allt. Måste verkligen bli klar imorgon eftersom det ska lämnas in mellan ett och två tror jag det var imorgon... Någonstans där i alla fall. Det ska vara utskrivet också så jag hoppas verkligen jag hinner bli klar i tid imorgon.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag och kolla på en film eller något annat som kan få mig att slippa tänka på den där skiten.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0