Komplikationer

Åh komplikationer... Sprang upp till vinden för att kolla upp det här med förrådet för jag gärna vill få undan min tv och den där gräsliga fåtöljen. Visar sig att jag inte har något förråd, kollar kontraktet som bekräftar det. Så nu står jag här med en tv jag vill få bort och en fåtölj jag hatar. Ska försöka höra med Kalmarhem om de kan komma och ta med sig fåtöljen. Skit saker!
Energin börjar sina så ska försöka få mig något att äta. Måste äta upp dessa förbannade tortillabröd så blir nog samma som igår. Köttfärswraps. Fantasin flödar verkligen när det gäller mat just nu... not.
Humörsvängningar idag alltså. Ska i alla fall äta nu så kanske jag piggnar till igen. Let's really hope so för just nu är hela lägenheten uppochner känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0