Komma ut ur lägenheten

Hallå igen!
Vilken otroligt händelselös dag! Satt och spelade kort på datorn (kan man sjunka lägre? Tror inte det va...) tills Coffe räddade mig genom att dra med mig till Maxi för att handla. Så just nu håller jag på att steka hamburgare. Gott som bara deeeen! Har insett att det finns massa småplock jag måste köpa. Får bli en vända till IKEA snart alltså. Hursomhelst fick jag i alla fall komma ut från lägenheten ett litet tag. Så nu känns det mycket bättre. Kan bero på honom också... vad vet jag!
Imorgon blir det pubhäng med Ellinor (Tack för att du räddar mig!) så det blir nog en bra kväll!
Nej nu måste jag börja fixa med sallad och allt. Dreglar av bara tanken!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0