Jag har tur

Hej hej!
Jag hade en himla tur idag. Skulle ju egentligen slutat 16 och sedan suttit kvar för att arbeta med grupparbetet men vi fick lektionstiden åt att jobba med det så kunde åka hem redan tjugo i! Det är alldeles utmärkt för min del för nu kan jag skriva om min designer och dessutom hinna börja på bokomslaget som ska in på fredag. Yey! Jag ska dessutom diska och städa lite idag tänkte jag. Får ta en paus emellan och göra det. Det är ju trots allt bra att ta pauser och inte tänka på allt plugg. I övrigt händer det inte mycket spännande i mitt liv. Hinner inte annat än plugga just nu. Jo, det kan jag ju berätta som är lite kul för min del. Jag fick VG i kursen grafiska verktyg. SÅ gött!
Nu ska jag dricka kaffe och börja leta fakta om Alexander Gelman. Roligt värre!
Puss!
Tuff snubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0