Helgen som varit

Hej!
Vilken helg det har varit och vilken start på veckan dessutom! Var ut i lördags och hade grymt kul. Först var det togakväll och sen studentpuben som hade grand opening för terminen. Söndagen låg jag död i stort sett hela dagen. Igår var det kursstart för designmetoder och designprocesser. Sen på kvällen var det dags igen. Det var sittning på Palace så vi drog dit efteråt och dansade loss. Det var en helt galen kväll, satan vad kul vi hade! Idag är man återigen död. Ska jobba med workbooken ikväll. Vill väldigt gärna få ordning på allt i tid. Det är väldigt mycket jobb!
Nu i veckan är det inte många lektioner vilket är en himla skön omväxling från förra veckan. Går imorgon och på fredag bara. Nu ska jag dricka kaffe så jag vaknar och få undan lite disk så jag kan laga mat ikväll, haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0