Handla, plugga, städa

Hej igen!
Jag överlevde dagen och är vaken än! Helt otroligt. Det är fullt upp den här veckan så ska försöka hinna med lite uppgifter vi fick idag efter jag varit och handlat. Måste ju dessutom städa här hemma. Det är så instängt, hade det inte varit så äckligt kallt hade jag nog öppnat fönstret ordentligt.
På tal om kallt måste jag ut i kylan för att införskaffa lite mat. Har enbart tonfisk i kylskåpet. Hittade fisk och kyckling i frysen också, lyckan! Däremot blir det nog något annat ikväll. Efter jul och nyår är det ont om pengar så får planera mina inköp väl nu.
Nu är det dags att skriva en inköpslista annars blir jag så virrig när jag kommer in på affären, haha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0