Grym kväll

Hej!
Gårdagen var galet rolig! Vi åt vin och åt sallad. Helt sjukt vad gott det var! Sen spelade vi lite singstar innan vi tog tåget in till Gävle. Väl där blev det dricka och dans fram tills de stängde. Tågen går så himla sent nu så vi var inte hemma förrän efter fyra. Sov rätt gott efter det kan jag säga, haha!
Idag har jag mest sovit. Nu till kvällen blir det middag med hela familjen. Sista kvällen hemma. Imorgon bär det av tillbaka till Kalmar. Det känns konstigt att åka. Är lite splittrad. Jag kommer ju sakna alla här hemma men samtidigt har jag längtat ihjäl mig att få åka till Kalmar. Blir nog bra till slut när jag väl är på väg.
Nu ska jag dricka kaffe med alla och vänta på att maten blir klar. Börjar bli hungrig nu faktiskt! Idag serveras det lax, gööött!
Lägger kanske upp lite bilder från igår här sen. Vågade däremot inta ta med mig kameran ut på krogen. Jag är ju inte den smidigaste med mina saker så ville inte utmana ödet...
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0