Grupparbetet och kycklingsallad

Hej!
Idag har det varit grupparbete på schemat. Vi drog hem till Sandra hela gruppen och åt lunch tillsammans och planerade vårt arbete. Vi fick faktiskt fram några bra förslag så det känns ju bra. Imorgon är det handledning så ska vara i skolan vid tio. Hade tur eftersom jag kommer kunna åka med Mille och Ellinor imorgon både dit och hem. SKÖNT!
Nu ska jag snart iväg till Coffe och kolla på film. Blir lagom ansträngande för mig idag, har gått runt och känt mig som en zombie.
Puss!
Btw så blev jag upplyst av Ellinor att jag hade fel skor på bilden jag lade ut. Hade inte ens märkt det själv, haha! Så kan det gå när man är trött och skriver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0