Förkylning och ny telefon

Hejsan hej!
Måndag och jag är ledig. Eller egentligen är det ju tid för studier men det kommer senare ikväll. Känner att jag har en förkylning som ligger och väntar på rätt tillfälle att bryta ut... Förstår inte varför det alltid är så? Så fort jag har något viktigt så bryter helvetet lös och jag blir sjuk som ett as.
Idag är det i alla fall bakning och plugg på schemat. Ska dra till Ellinor runt tre så ska hinna käka och duscha innan dess.
Beställde i alla fall en ny telefon och nytt abonnemang igår. Yey! Är så otroligt less på min telefon nu som bokstavligt talat faller sönder. Själva telefonen funkar ju men allting annat är bara skit... Det blev en iphone. Så nu får vi se om jag klarar av en sån, haha! Får köpa ett riktigt bra skal att ha runt och massa plast till skärmen.
Men nu börjar magen kurra så tror det är dags att äta lite lunch.
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0