.

Hallå igen!
Har inte hunnit med någonting jag har tänkt att göra idag... Ska iväg och hämta paketet från bubbleroom som jag beställde när jag var hemma hos föräldrarna snart i alla fall så jag får det gjort åtminstone. Tilde var förbi här och lämnade kläder som Ellinor ska ha ikväll. Har insett hur mycket av andras saker jag har här hemma, haha!
Testade att fixa min toga också. Har ett lakan som funkar men måste fålla upp den eftersom det blir alldeles för långt för lilla mig. Dessutom är det något genomskinligt så ska försöka leta reda på min vita kjol och något linne att ha under. Det blir nog till att ta bussen ut dit eftersom det är svinkallt idag! Stod och pratade med Tilde ett tag och jag höll på att dö av kyla.
Nu ska jag dricka lite kaffe och värma upp mig innan jag drar iväg till Pressbyrån. Förstår inte riktigt varför de inte kan skicka det till Pressbyrån vid station... Det hade underlättat en del för mig även om det inte är långt till någonting härifrån, haha!
Kaffe åt folket, ja!
Ha det!
Bild från när jag jobbade med bokomslaget. Skulle ta en bild i profil men blev distraherad av mitt vackra ansikte. Helt galet vad vacker jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0