Bus

Hej!
Har hängt med Tilde och Jenny i stort sett hela dan. Mötte upp Tilde för att ta en fika på stan vid två, satt och snackade en stund. Vi tog en kort, kort runda på stan och hittade på lite bus. Sedan köpte vi pizza och flötade hemma hos Tilde och roade oss med mera bus. Ni kommer förstå senare. Jenny dök till slut upp och vi köpte godis. Förstår inte riktigt varför jag ens köpte godis. Det var mest bara en grej... Ska man ha filmkväll är det godis eller chips som gäller. Men nu sitter jag ändå här med en halv godispåse och mår lite halvt illa, haha! Idiot.
Kom hem för kanske en halvtimme sen och borde egentligen ha slängt mig i sängen, men vad gör man inte när datorn skriker efter en?
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Ska nog möta upp Ellinor och jobba med grupparbetet på eftermiddagen. Blir väl till att dona här hemma. Ta disken kanske?
Men nu tänker jag faktiskt gosa ner mig i sängen. Halsen känns inte lika mycket längre, eller så tänker jag bara inte på det men vill absolut inte bli sjuk nu. Även om jag inte har en lektion förrän den 3e så vill jag gärna orka med att jobba med grupparbetet och dessutom planerar jag att äntligen få upp lite grejer på väggarna här. Min spegel har stått lutad mot väggen alldeles för länge nu.
Nattinatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0