Bokomslag klart ♥

Är man trött eller är man trött när man börjar skriva sitt inlägg på inloggningssidan där man skriver in mejlen...
Nu är i alla fall det där förbannade bokomslaget klart. Har egentligen bara suttit och testat olika varianter hit och dit, hade själva designen klar redan vid tio. Men sån är jag! Ska alltid peta och ändra och försöka bestämma mig. Slutar i alla fall oftast med att jag väljer det jag hade från början, haha.
Imorgon är det äntligen, äntligen, äntligen (den här fredagen förtjänar tre "äntligen") fredag. Har två redovisningar sen är designhistoria kursen slut. Bara workbooken kvar men den får jag ha panik över nästa vecka. Det har varit en tung start nu när man kom tillbaka efter jul men samtidigt har man ju kommit igång ordentligt också. Nu är det ju bara att tuta och köra fram till vår. Fast fortsätter det så här intensivt så dör jag nog. Bryter ihop lite i så fall, men det kan man ju behöve i ibland med!
Ska jag kolla på någon serie innan jag somnar. Vill egentligen kolla på film men det är alldeles för sent för det nu.
Nu ska en nöjd Alexandra lägga sig i sin säng och bara vara.
Nattinatt!
Klaga inte på titeln, det är inte jag som kommit på den...
Inspirerades av Milton Glaser och Alexander Gelman som jag läst om nu i veckan! Pop art is the shit as we say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0