Blä...

Snart dags att gå och lägga sig. Jag måste vända tillbaka dygnet, somnar alldeles för sent! Igår somnade jag inte förrän fyra... Jag får panik av att ligga och vrida och vända på mig i sängen.
Imorgon kan det bli en sväng till IKEA på förmiddagen. Skulle behöva lite köksgrejer. Sen mot kvällen blir det som sagt puben med Ellinor. Kommer bli en bra dag, känner det på mig!
Nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna. Min hy har börjat göra uppror mot kylan. Blir torr som satan i pannan så nu är jag extremt noggrann med att smörja in mig innan jag går och lägger mig. Det gäller även mina stackars händer.
Godnatt!
Lite såhär känner jag för denna dag... Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0