Älskade fredag

Hej!
Nu är denna vecka äntligen över! Redovisningarna idag gick bra tycker jag så jag är nöjd. Är helt slut nu men måste städa här hemma. Det är kaos för att uttrycka sig fint...
Vid halv sju bär det av till Tilde där det blir filmhäng hela kvällen/natten. Känner jag oss rätt blir det nog en hel del flummande också för den delen, haha! Vi ska tydligen se skräck/blod filmer så jag kommer ju att skita på mig av rädsla. Hatar sånna filmer! Spöken och andar och sånt går bra men just blod är inte okej. Funderar på att ta med mig en egen kudde så jag är säker på att jag har något att gömma mig bakom.
Nu ska jag belöna mitt hårda arbete den här veckan med lite coca cola ♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0