Warning: Bad day ahead

Usch och fy och blä! Mår fortfarande lite halvtaskigt men ska försöka ta mig till föreläsningen ändå... Har ju gruppmöte också och massa ärenden som ska göras. Det känns som att jag knappt orkar lyfta ett finger! Skulle egentligen varit på Kalmar nyckel nu men jag känner att hela min kropp behöver ta det lugnt. Lyckades försova mig för jag är heeelt slut så då ville jag inte stressa. Ska alldeles strax röra på mig (det känns i varenda muskel...) men ska försöka tajma det med fikarasten som ligger kring tio.
Imorgon ska jag åka hem till Tierp och så liten som jag känner mig just nu ska det bli så bra så, haha. Har svårt att bestämma mig för om jag ska vara uppe länge inatt och sova på bussen imorrn eller om det kanske är bäst att sova inatt och inte på bussen...hm..Äsch, jag gissar på att min kropp gör det valet åt mig!
Nu ska jag dra på mig ett par strumpor, dricka upp kaffet och bege mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0