Vroom goes the time

God eftermiddag! Satan vad tiden går fort...hinner inte med någonting jag har tänkt mig. Nu ska jag i alla fall sätta mig och skriva rent anteckningarna från senaste föreläsningen. Jag har så svårt att skriva snyggt när det ska gå fort. Gissar på att jag inte är ensam om problemet i min klass. Det är en konst att kunna anteckna riktigt bra, jag kan ju anteckna men efter de här tre åren kommer jag vara kung på det!
Har nästan precis käkat spagetti och köttfärssås med massa vitlök i så nu stinker min mun av vitlök. Jag har ju inga planer inför kvällen. Möjligtvis att jag drar ner till stan och säger hej till Jakob som är här och hälsar på. Han bor ju i Skärplinge, inte alls långt ifrån min hemort. Helt galet att han är här av alla ställen i detta avlånga land, haha!
Nu ska jag hoppa in i duschen, ser ut som ett troll i håret...
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0