Redhead

Har börjat fundelura lite på att färga håret igen. Färgen jag fastnat för är rött, rött, rött! Det ääär ju så snyggt. Har haft det förr men aldrig riktigt knallrött och långt. Vill ha, men vågar jag? Nackdelarna är ju att det är ett jäkla jobb att sköta utväxten dessutom är det svårt att få bort om man ångrar sig. Men sen finns ju fördelarna. Det är sjukt snyggt och annorlunda, eller ja inte såå annorlunda men lite om man jämför med blont eller brunt. Åh...satan... Coffe har ju varit på mig här nu att jag borde färga det. Borde egentligen gå till frisören så det blir riktigt bra. Åh, nu vill jaaag ju! Dryg jag är. Men har ju ändå varit blond ett tag...hm...ska tänka lite till.
Typ så fast utan lugg...Så taggad men orkar man hålla i det sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0