Skype

Jag har äntligen kommit igång ordentligt med talet och är nästan klar, nu gäller det bara att memorera det lite men har ganska lätt för sånt så det ska nog gå! Behöver mer kaffe bara, haha.
Jag skypade med mamma och pappa nyss. Haha, herregud vad fascinerad mamma var av camen. Hon satt bara och stirrade på mig i stort sett. Fick dessutom se Elvis älsklingen! Gud, vad jag började längta efter honom! Men kan inte åka hem och krama på honom förrän om en månad eller så, troligen mer. Det är det jobbiga med allt det här; att hitta tid för allt sånt.
Imorgon är det presentationen klockan ett sen slutar vi fem och på kvällen ska vi ut ett gäng och fira Coffe som fyller 21! Wihoo, grattis till honom!
Nu ska jag fixa kaffe, kolla på ett avsnitt av SATC sen ska jag fortsätta med talet.
Ha en fin fortsatt söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0