The day after the day

Seeg! Sitter här och slänger i mig lite mat. Har hunnit med att ta undan alla flaskor och burkar som fanns i allrummet. Herregud säger jag bara! Jag tyckte vi var många men satan vad mycket det var att kasta! Chockerande men REKare kan festa...
Gårdagen var kul, är lite dimmigt där mellan elva och halv ett. Jag och Sofia drog rätt tidigt för det kändes som om vi mest bara satt och gjorde ingenting. Dumt nog med tanke på att jag inte har mycket pengar så drog vi till Max och köpte med oss mat. Sofia stackaren fick sova på en soffa i allrummet där uppe, som tur var skulle hon bara stanna några timmar tills bussen gick.
Idag är jag lugn och snäll kan jag säga. Blir nog ingen mer utgång för min del förrän vi får csn. Jag ska dessutom försöka läsa ut den där boken som hemsöker mig...
Nu däremot ska jag slå på en film och sova. Känner att jag har huvudvärk på g. VILL INTE!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0