Sept. 11, 2011

Ingen baksmälla! Helt underbart! Hade inte velat haft en rejäl bakfylla idag när jag ska plugga, diska, handla och allmänt plocka undan här hemma...
Har nästan precis käkat och jag känner verkligen hur tröttheten kom över mig! Ska slänga i mig en kopp kaffe och hoppa in i duschen sen är jag fit for fight igen. Den här gången är det inte ett dansgolv jag ska tackla utan kurslitteratur. Yeey! Men det funkar, tycker trots allt att ämnet är rätt intressant.
Nästnästa vecka ser det ut som att jag kommer kunna ta en vända hem i några dagar! Har ju tenta veckan efter så då vill jag helst inte åka. Kommer behöva plugga en hel del. Usch. Vill verkligen klara den här tentan, helst bra också men men. Det visar sig! Hursomhelst vore det ju kul att få komma hem och träffa alla. Och äta POTATIS. Herregud, jag måste fixa potatis snart. Jag har ätit galet mycket pasta. Det är ju gott men jag måste hitta fler billiga recept som jag kan följa. Ska fixa en liten kokbok med snabba billiga recept tror jag. Är ju alltid bra att ha!
Nu ska jag som sagt ta mig en kopp kaffe, kanske läsa några sidor i boken sen är det duschen som gäller. Ska försöka orka ta mig ut till Giraffen senare (ett köpcentrum som ligger tio minuter härifrån, haha! Lat!) annars blir det nog bara att jag går till Coop. Får se, får se!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0