Utgång x2

Hej! Är precis hemkommen från krogen. Ääälskar att jag bor runt hörnet bara! Utnyttjade det lite extra idag när jag sprang hem och bytte skor på fem minuter. Hade klackar på mig men runt ett började mina fötter längta lite extra efter mina converse. Underbart!
Igår var jag också ut och satan vad jag ångrade det imorse. Bakis som satan. Har inte bestämt mig för vad som var värst; huvudvärken eller illamåendet. Tror nästan huvudvärken tog priset den här gången vilket är ovanligt... Men kämpe som man är och på grund av lojalitet till mina kära klasskompisar drog jag ut ikväll också. Har haft en härlig kväll med härligt folk. Men bästa på hela kvällen var ändå fyllekäket på Max med min kära granne/klasskompis Erika. GUD vad jag njöt, hade suktat efter det hela kvällen! Idag tog jag det i alla fall lugnt så nu hoppas jag på en lindrigare morgon.
Nu ska jag slå på en film och somna till den, är trött som ett as!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0