Uppsala

Hemma ifrån stan. Har haft en riktigt mysig dag med mina fina tjejer! Jag fick dessutom med mig en plånbok, en hatt och en underbar stickad tröja hem. Nu har jag parkerat mig på sängen i gästrummet och ska vila upp mig inför kvällen då det blir middag. Ska försöka fixa till mig lite så jag känner mig lite fräschare. Just nu är jag bara trött och det syns allt för väl! Är i alla fall himla nöjd med alla mina inköp. Har ju dessutom byxorna, trosorna och halsbandet som  ska hämtas ut när jag kommer hem! Love it! Träffade dessutom på Emma, Rebecka och Josefine under min lilla vistelse i Uppsala. Nu är jag galet taggad inför morgondagen! Kommer bli grymt!
Visar kanske bilder senare på allting men nu ska jag bara slappa. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0