Up goes the elevator

Hej!
Härlig dag, har självständigt arbete. Men eftersom jag inte kunde somna igår läste jag en hel del i boken så nu har jag i alla fall en liten stund till innan jag borde plöja igenom ett eller två kapitel till. För övrigt har jag precis käkat lunch. Den här gången blev det tortelini (stavning?) fyllda med soltorkade tomater, sallad med fetaost och vitlöksbröd till. SÅ gott! En kopp kaffe på det så mår jag som en prinsessa!
Planen för dagen är att diska och städa lite här hemma. Behöver sopa och moppa golvet åtminstone. Ska hinna med att plugga lite innan jag möter upp några från klassen för då ska vi till någon irländsk pub för att fira Ellinor som fyller år imorgon. Erika drar hem till Gävle och hon ville gärna vara med så det fick bli idag istället. Kommer nog bli en rätt mysig kväll med härliga människor. Jag bara myser när jag är i deras sällskap, trivs så bra!
En annan grej är att jag ÄNTLIGEN bestämt mig för om jag ska eller inte ska färga håret. Jag ska! Jag måste, är så less på det blonda. Ny stad, ny hårfärg. Behöver en förändring nu till hösten. När jag åker hem nästa vecka ska jag hinna träffa Angelica och på samma gång få en klippning av henne. Hon är ju grym trots allt! Vet inte om jag kommer färga håret hemma eller här. Ska nog göra det hos frisören i alla fall... OM inte Angelica rekommenderar en bra hårfärg och hjälper mig, haha! Litar på den bruden.
'
Inspiration helt klart! Snyggt. Så snyggt.
Nu ska jag dricka mitt kaffe, städa min lägenhet och bara leva mitt lilla studentliv så att säga!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0