Tentaångest

Hej hej!
Har nästan precis kommit hem från biblioteket där jag har spenderat eftermiddagen med min kära Amelia-grupp och analyserat skiten ur den tidningen! Har dessutom suttit och klippt och klistrat MASSA bilder på reklambrudar och kvinnor överhuvudtaget så nu kommer jag väl drömma om de där dumma bilderna... Hann med en sväng till Kalmar nyckel imorse också för att hämta upp min bok och tentan av Calle så nu är jag redo att börja plugga järnet här!
Men däremot ska jag försöka ta en liten paus nu och göra något annat. Troligen städa och diska, måste tänka på något annat ett tag så jag kan fokusera bättre sen.
Har dessutom smått tentaångest men fan jag ska klara det! Plugga, plugga, plugga! (Kan tillägga bara sådär ändå att jag har mitt nya halsband på mig också, hihi! Visar byxorna en annan gång...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0