Studentlivet

Jag är trött som ett as! Har fått väldigt lite sömn den här veckan av olika anledningar. Nu är det fredag och jag är ledig. Tänkte att jag skulle plugga men har inte "hunnit med" det ännu. Funderar på att lägga mig och läsa så jag kommer någon vart med den här förbannade kurslitteraturen! Har ju tre böcker att läsa... Men efter veckans föreläsningar förstår jag betydligt bättre vad som står i boken vilket känns skönt! Jag har faktiskt en chans att fatta detta, haha!
Ikväll kan det bli utgång med några från klassen eller bara allmänt häng någonstans. Kan inte annat än hålla med Coffe som inte orkar sitta på sitt rum hela kvällen, man får ju ångest! Så något sker ikväll, vad vet jag inte ännu men det visar sig. Det är ju säsongspremiär på Palace som ligger runt hörnet från mig så där kan man ju kika in. Har gratis inträde så suger det drar jag bara hem eller in till stan. Finns ju en hel del pubar att välja mellan. Favoriten är ju studentpuben, i alla fall när det gäller mat. Sjukt god mat för galet bra priser!
Nu ska jag försöka läsa en bit i kursboken sen vila en stund. Får se om någon i gänget kommer på något bra att göra. Jobbigt att jag inte har så mycket plats annars hade jag bjudit in dem hit på middag eller något annat!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0