Studentkorridorens nackdelar

Får just nu erfara det negativa med att bo i korridor... Dessa otroligt tunna väggar och grannen som har fest. Inte för att jag har planer på att sova riktigt ännu men det känns som att de kan hålla på och dunka musik hela natten. Jag bryr mig inte, får helt enkelt sätta igång min musik och ha hörlurar så löser det sig. Jag kommer säkert utsätta honom/henne för samma grej någon gång under tiden jag bor här, haha! Lika bra att vara snäll granne och ignorera det så slipper man få skit tillbaka senare. Tror nästan jag slår igång en film till. Har redan kollat på American Pie - The wedding men ska nog se ännu en film så tiden får gå. Det är svårt som satan att försöka somna innan två nuförtiden, är ju van att däcka runt si sådär halv fem varje natt!
Nämen oj! Nu stängdes musiken faktiskt av otroligt nog... Gissar på att de flyttar festen till kåren. Fan, nu ångrar jag lite att jag inte drog dit. Känns lite sent nu. Fast samtidigt vet jag att jag behövde den här kvällen och bara ta det lugnt.
Imorgon är det plugg som gäller. Ska försöka se till att läsa en del i första boken här nu. Ska dessutom fixa ett tal tills på måndag där vi ska prata om en sak i max tre minuter och minst två och en halv minut. Man får absolut inte dra över vilket jag tycker är galet svårt! Jag har ingen aning vad jag ska snacka om. Man vill ju gärna att det ska vara något intressant.
Ja, ja! Det visar sig imorgon hur jag gör. Nu ska jag slå på en till film och sen kanske jag faktiskt kan somna nu när det inte längre vibrerar i hela rummet haha!
Två lite dåliga bilder på min lilla lilla lägenhet. Skåpet till vänster i bild är mitt kök, haha!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0