Smålandsgatan

Nackdel med att bo på Smålandsgatan: Massa fulla människor.
Fördel med att bo på Smålandsgatan: Massa fulla människor.
Man kan knappt gå utanför dörren innan man träffar på ett gäng fulla och glada personer. Det är både jobbigt och underbart! Vissa gör en glad, vissa gör en irriterad. Sånt man får ta helt enkelt. Gillar ändå min smålandsgata!
Klockan närmar sig sakta men säkert ett och jag har druckit kaffe och är inte ett dugg trött. Jag sitter och hör basen från Palace, är så glad att jag inte bor ovanför där som stackars Wictor... Känns alltid lika tragiskt att sitta här ensam i mitt rum och höra musiken och glada människor utanför. Men som alltid behöver jag lite time off från allt festande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0