Seg, så seg

Kan man bli mer seg än vad jag är nu? Tror nästan inte det. Sitter här i kaoset, det vill säga alla mina kläder som jag på något vis ska få ner i min resväska innan klockan elva...Har en massa kläder som jag inte hade när jag åkte ner så vet verkligen inte hur jag ska få till det här! Spännande...
För övrigt var gårdagen som den alltid är med dem tjejerna; rolig, galen, mysig och helt underbar! Vi var och käkade mexikanskt först sen drog vi till Heartbreak. Trodde jag skulle somna innan tolv men lyckades faktiskt hänga kvar till stängning. Tessan och Roy var också med på slutet så åkte tåget hem med dem. Blev hämtad av mamma på stationen, helt galet bra! Men idag är jag som sagt trött som attans och jag har en 8-timmars resa framför mig. Kommer sova hela vägen. Är fasiken inte hemma förrän halv nio ikväll! Har ingen mat hemma heller så måste handla det första jag gör typ.
Nej, nu ska jag lägga på ett kol här om jag ska hinna med allt. Ha det fint! Kanske uppdaterar från bussen om jag har tur att få en buss med bra internet...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0