Pluggdag

Pluggdag!
Idag samlas alla REKare (vi ettor i kalmar i alla fall) på biblioteket. Skulle varit där nu men insåg att det vore smartare att käka först istället för att dra hem, äta och sen gå tillbaka. Nu kommer jag kunna vara där länge!
Just nu tillagas pasta och har värmt på min italienska kycklingpastasås... Långt namn men det är i alla fall den jag gjort tidigare. Den är ju så galet god! Fort går det ju också.
Vaknade ett antal gånger inatt och hostade. Börjar starkt fundera på att köpa hostmedicin men vettefan om det är värt det. Har ju inte så mycket att leva på i vanliga fall... Haha!
Nej, nu ska jag hälla av pastan och käka och sen är det dags att bege sig nästan. Kommer vara helt slut i huvudet när jag kommer hem. Förhoppningsvis på grund av all information jag har i den.
Ha en fin torsdag! (Btw...det är huuur fint väder som helst och VARMT! Bra att jag bara ska sitta inne...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0