Planering

Hemma efter en heldag på kalmar nyckel. Har haft redovisning (okej...jag höll upp en affisch men min grupp redovisade) och dessutom min sista föreläsning inom kursen nyckelbegrepp. Känns lite sorgligt nästan. Nu är tentan inte långt borta! Uj, uj, uj!
Sitter i alla fall här och planerar min mat för de kommande veckorna. Har ju dock bara ett litet frysfack. Lite surt med tanke på att jag vill frysa in ALLT. Men men det ska gå på något sätt! Måste planera min budget nu ju. Vill inte leva på ingenting sista veckan, hehe.
I övrigt är jag fortfarande krasslig vilket inte är kul på något sätt. Är så less! Men jag håller (oftast) humöret uppe. Imorgon ska jag bosätta mig på studentbiblioteket så bara att ladda upp med mat och kaffe, haha! Vill verkligen få vg på tentan. Fick reda på att vår tenta ska bestå av sanna och falska påståenden. Vet inte om det är bra eller dåligt...har inte bestämt mig riktigt ännu. Det visar sig i så fall på resultatet, haha.
Nej, nu ska har handlas lite mat. Min stackars mage vill gärna bli mätt inom en snar framtid.
Ha det gött!
Kan vara sämsta outfitbilden någonsin men vill bara visa byxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0