Pasta, pasta, pasta!

Har städat och diskat klart nu. Hann med ett samtal med min mamma också, nu är det bestämt. Den 21a ska jag dra till Tierp och bo där några dagar. Härligt! Har inte hunnit handla ännu men har för mig att ica maxi har öpppet till tio eller något sånt. Ska skynda mig och duscha sen får jag nog knalla iväg dit. Tror nästan jag ska vara lite avancerad idag och göra någon kycklinggryta med ris, åh mums! Börjar lessna lite på nudlar, tortellini och pasta med köttbullar/köttfärs... Pasta överhuvudtaget känns inte så lockande för tillfället. Men är man student så är man! Hittade däremot en grym sida med recept för just studenter. Billigt och säkert gott! Tar nog ett recept därifrån idag.
Nej, nu ska jag skynda mig lite här. Ska hinna läsa lite innan jag går och lägger mig också.
Puss!
Spårade lite men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0