Knas

Tror ni inte att jag sitter här fixad och klar för en utekväll i alla fall!? Hade sån tur att krogen här intill har gratis inträde fram till elva så jag kör på det! Får bli till att dricka vatten hela kvällen men kan ju trots allt dra hem när jag vill vilket känns skönt! Ska försöka hitta på Jakob där också, hur nu det ska gå till haha! Jag kände mig så fruktansvärt rastlös nu när jag varit hemma hela dagen igår och idag...Räcker med att bara snacka lite med klassen så mår jag bättre! Det är väl det vanliga "gänget" som ska dit så det blir så bra så.
Nu ska jag försöka koka ris utan att bränna sönder ännu en kastrull som jag gjorde sist. Ehe!
Ha en fin lördagkväll!
Knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0